They seem to make lots of good flash cms templates that has animation and sound.

FAKIN SZIT


http://motoryzacja.i...jdz-...mochodow,954240


I tak to juz jest u nas z samochodami, wszystkie sa bezwypadkowe albo po malutkiej stluczce.
Ostatnio przegladalem niemiecką strone i lukalem na AUDI A4 TDI tak od 2000r i kazde ma wiecej najechane niz 200-220 tys km, a do polski jak trafiaja auta z zagranicy tez po 2000r to maja wszystkie ponizej 200 tys lub oscyluja sie w granicach 150 tys. Hmm jak oni to robia (handlarze) ze takie np. w niemczech znajduja :huh: .
TO POWINNO BYC SUROWO KARALNE. Albo jakies plomby na liczniku zeby bylo wiadomo ze ktos tam zagladal llub cos innego.


Prędkość maksymalna tego modelu Audi wynosi 174km/h. :o Pytanie brzmi - Gdzie zamontowaliście żagiel?

My mamy audi a4 typ b5 i wujek jak ją prowadził z niemiec to na autostradzie leciał już 215km/h ale jak zerknął na licznik to się przestraszył i zwolnił. Tak nam opowiadał tego samego wieczoru, a my najwięcej jechaliśmy 180 tylko już taka większa wieś się zaczynała i trzeba było zwolnić. Wracaliśmy z miasta i za nami jechał jakiś nowszy mercedes i w końcu chciał nas wyprzedzić a tato zaczął sobie z niego żartować i zjechał, żeby ustąpić mu i wtedy zjechał na bok i powiedział "to próbuj szczęścia" i buta mu. Merc cały czas się trzymał za nami ale już nie zdążył wyprzedzić.

Panowie, sądze że koszty eksploatacji np 80 b4 1.9 tdi 1z są żałośnie śmieszne, poradzil bym taki wóz, spalanie ok, niezawodny motor i dość dynamiczny, auto dość komfortowe,
Wiecie czemu jest dużo tematow związanych z awariami VW/AUDI mercedess? Ponieważ te samochody w przeszłości nie próżnowały, mają nabite ponad 500tys i siłą rzeczy musi się psuć,
Sądze że jak by taki Safrane tyle przeżyl to dawno byśmy się nim golili
Renault ma lichą blache, przeważnie reperaturki tyl i progi,
Ford ma liche motory, diesle jak i benz. Diesel dużo pali i ciężko z rozruchem w 90% a benzyny po zaaplikowaniu LPG siadają bo zawory sie wypalają a jest ich 16 czyli już sie zaczynają klocki.
Japońce mają porządne motory ale kiepski komfort i nie za dobrą blache,
VW na blache trzeba trafić, a reszta to tak jak z audi.
Za 10k jak byś dobrze poszukal udalo by Ci się kupić Audi a4 w benz, fajny komfort ale jedyny - to zawieszenie przód.
To też trzeba sie określić ile auto bedzie jeździć, czy ma wyglądać, być wygodny, szybki itp.
Z resztą, auto zadbane i uszanowane każde jeszcze bedzie długo służyć, a zmordowane to nawet flagowe marki sie psuja.
Auta 92-95r mają nabite średnio 500tys, handluje autami więc wiem coś o tym, choć z ręką na <3 mówie że jeszcze nigdy nie kręcilem licznika

wITAM WSZYSTKICH!
MAM PROBLEM Z ZEGARAMI . JEDEN TYP USILOWAL ZROBIC KOREKTE LICZNIKA A ZAMIAST KOREKTY ZMIENIL WARTOSC PAMIECI NA WYZSZA. CZY MOGLBY MI KTOS POMOC Z PODANIEM POPRAWNEJ WARTOSCI PAMIECI?? JAKIES POMYSLY?? KOLES PRZED KOREKTA NIE SPISAL SOBIE OSTATNICH WARTOSCI. MAM SPRZET ZEBY WBIC TO SPOWROTEM . NIEMAM WARTOSCI PAMIECI.

DZIEKI..

Witam
Mam problem z programem tachopro 2 przy audi A4 99r 2.5tdi AFB licznik z dużym wyświetlaczem sterowany rowniez z wajchy wycieraczek.

Odpalam program wybieram audi, potem wybieram 3 czyli A4 ten najnowszy program sczytuje pamiec:Link

I pyta sie mnie o cos po niemiecku, ja mu wpisuje przebieg powiedzmy 210000 i wyskakuje takie cos:Link

i po naciśnieciu jakiegos klawisza program sie wyłącza, powraca do glownego menu a licznik bez zmian, co jest nie tak?

Czy programem tym mozna przesunac licznik do przodu bo w moim wypadku o to mi chodzi ma 170 000(wszystko oczywiscie w celach edukacyjnych)

Dzięki kolego Albercie. Mam jednak dalej wątpliwości czy dokładnie wytłumaczyłem o co mi chodzi. Jeszcze raz: Pływak w audi A4 podpięty jest do licznika jednym przewodem. Drugi przewód z pływaka idzie na masę. Mierząc oporność na pływaku w A4 (między masą a przewodem który idzie do licznika) to: 280 ohm dla pełnego zbiornika i 40 ohm dla pustego zbiornika. Pływak robi za potencjometr. Wartość zmienia się w zależności od napełnienia zbiornika z przedziału od 280 ohm do 40 ohm.
Pomiaru wartości rezystancji dokonuje za pomocą mikrokontrolera 8051 + przetwornik A/C + dzielnik napięcia + wyświetlacz. To potrafię zrobić. Natomiast teraz chciałem oszukać licznik od Audi A6 i przy pustym zbiorniku gdy wartość na pływaku dla A4 jest 280 ohm. Wysłać do licznika od A6 (jeden przewód + masa) wartość 70 ohm. Ufff. Mam nadzieję że teraz wszystko jasne. I wiem co to potencjometr W tym przypadku chyba bezużyteczny. Nie chcę wysyłać tej wartości pokręcając potencjometrem


Witam

Poszukuję wsadu do licznika Audi A4 UNKSI 8D0 919 861 F (93c56).

Podczas odczytu okazało się że jest pusta:( A chciałem odczytać PIN.

Czy ktoś może ma taki wsad w swoich zbiorach?




Na początek to kup sobie inny programator lub naucz się obsługiwać swojego.

Jak może taka pamięć być pusta w pracującym liczniku ?

Witam wszystkich!
Mam taki problem.... Kupiłem Audi A4 1,9 TDI z 2003 roku. Ppojawił sie problem z prawidłowym wskazaniem poziomu paliwa. Wskaźnik zatrzymał się przed czerwonym polem rezerwy i komputer pokazywał zasięg na paliwie 90 km- i tak mu zostało do końca , a samochód zatrzymał się z braku paliwa. Podpiąłem się Polskim Vagiem i chyba niechcący wykasowałem wartości licznika w kanałach od 1-3 i teraz wskaźnik pokazuje już tylko "0" . Proszę o pomoc i informację w jaki sposób mam przywrócić go do życia i jak zakodować od nowa ?

Będę wdzięczny za pomoc...

pozdrawiam
Adrian

Hejka,
wiec tak:
kuilem sobie kiedyś takiego ręcznego wynalazka z chin o nazwie jak w temacie. używałem go do rożnych pojazdów z grupy, wszystko przeważnie było ok (tz. albo zrobił albo nie - ale ecu zawsze ocalało) aż do dzisiaj.

podpiolem się koledze kolegi do A4 Cabrio rocznikowo 2003 (modelowo 04) 3,0 l V6 benzyna automat - pełna opcja bardziej w celach edukacyjnych niż jakich kolwiek innych (żeby czasem ktoś nie myślał ze żyję z tego)
później chciałem mu zrobić przebieg - odczytał prawidłowo, niestety w trakcie programowania coś mu nie poszło i uwalił eprom (diagnoza to widzi, oczywiście nie do skasowania).

efekt taki ze:
1) nie pali (choć klucze są dopisane 3st, licznik zablokowany- sam to pisze)
2) ksenony działają odwrotnie niż maja na "0" sa ON na "ON" są OFF
3) w sterowniku silnika nie idzie zrobić "immoOFF" (VAG k+can na pc tez go nie rusza)
tyle zdążyłem zaobserwować - pewnie nazbiera się więcej
generalnie koleś prawie wybuch , naturalnie chce mnie obciążyć kosztami naprawy w ASO

pytanie:
- co siedzi za kostka (pamięć/procek) w tym modelu ?
- czy daje się programować na stole ?
- czy ktoś może wie jak wybrnąć z tej sytuacji (jak dostane auto w swoje ręce podam więcej danych) ?
- jakieś inne pomysły ?

pozdr

witam ,panowie czy ktos sie spotkal z takim problemem, swieci caly czas podswietlanie wlacznika swiatel, przycisku ESP, i podsufitki przedniej i tylnej oczywiscie na czerwono, pozostale klawisze szyb, klimatronica , licznik dzialaja prawidlowo po przekreceniu wlacznika na postojowki, pytanie co steruje tym podswietlaniem???, modul swiatel pod deska-8EO 907.... nie reaguje na to nic, modul komfortu rowniez , bezpieczniki wszystkie dobre a wyciagajac po kolei kazdy nic nie zmienia dopiero odpiecie aku wylacza wszystko -czy to jakos programuje sie w komforcie??, dodam ze wczesniej Vagiem moglem zmieniac kodowanie w komforcie teraz juz nie dam rady, usterka powstala nagle i dodatkowo swieci sie na desce blad ESP- zczytujac blad pisze aby skontakowac sie z servicem,auto pali ,jezdzi, licznik dziala prawidlowo

Audi A4 2001 r. licznik na FIS-ie benzyna

witam Panowie
mam problem z czujnikiem temperatury zewnetrznej powietrza w Audi A4 1998r. 1.9TDI, nie wiem co jest popsute. na wyswietlaczu miedzy zegarami jest tylko pole w ktorym temperatura powinna byc wyswietlana, ale nic sie nie swieci. i teraz nasuwa sie pytanie czy jak jest popsuty czujnik bedzie pokazywalo cos na tym wyswietlaczu, albo w liczniku jest tam jest jakas zarowka ktora mogla sie spalic, i dlatego nie pokazuje nic??? panowie poradzicie, bo za bardzo nie wiem czy warto od razu kupowac ten czujnik, albo jest inny sekret tego. jeszcze jedno czy ten czujnik posiada osobny bezpiecznik na siebie???
z gory dziekuje
pozdrawiam
pablo

Witam. Coś stało się z podświetleniem środkowej konsoli (podświetlenie przycisków, radia, climatronica) świeci się non stop, mimo wyłączenia świateł, czy zapłonu. Nie reaguje również na regulacje jasności podświetlenia deski. Licznik jest ok, tylko konsola środkowa non stop świeci, acha i podświetlenie tablicy rejestracyjnej tak samo świeci non stop. Ma ktoś jakieś pomysly? Schematy bardzo mile widziane (A4 z 96roku 1.9 TDI), ponieważ strona diakom.ru nie działa niestety. Z góry dziękuje i pozdrawiam

Panowie mam problem z licznikiem - Audi A4 94r 1,6l - przy wymianie żaróweczek przestał działać wskaźnik obrotów i kilometrów (zegar). Po włączeniu zapłonu - wskazówka prędkościomierza drży, reszta działa, Vag nie widzi błędów ale nie steruje tych wskaźników co nie działają i buzerka.
Sprawdzałem licznik - wg tego co się dowiedziałem mógł paść program..
mam programator jak na tej aukcji
http://allegro.pl/item665827368_programator_isp_si_prog_2_2_adapter_eeprom.html
wygląda na to że obsługuje takie pamięci jak w moim liczniku..
ale czy uda mi się zaprogramować pamięć jeśli oczywiście dotrę do wsadu i co mnie czeka później - zmienią się wskazania,przebieg, czy trzeba adaptować immobbiliser itd?? grzebać w pamięci raczej się chyba nie da tak żeby naprawić ten wsad co jest??

oznaczenie licznika: VDO 8D0 919 033C

" />Oftopuję ale akurat mi się przypomniało...Mówicie,że cofają..ok, a co który polak nie patrzy na km nabite...???
No właśnie w8 na 10 ważny jest przebieg.Mając auto które ma 350tyś myślą złom.I nie kupią.

Przykład.
Mój dobry kolega troche handluje autami,miał audi a4 oczywiście diesel 350tyś nabite. Zjeżdził giełdy wszystkie w okolicy po kilka razy i co??
Każdy wszystko by pasowało ale przebieg.Dodam ,że auto było utrzymane i silnik chodził ok.

Cofnął licznik, pierwsza giełda, sprzedane.

zgadzam sie z powyższymi .... kiedyś miałem audi a4 z silnikiem 1,9 130 km tdi + chip ponoc miał miec 155 km moze i miał ... ale jak go kupiłem miał na liczniku 78 tyś po przejechaniu kolo 30 tyś silnik zaczął sie konczyć wiec szybciutko sie go pozbyłem - coś kosztem czegoś - ja to miałem i juz nie chce i nie polecam .... ale fakt jest faktem na trasie nie było szybszego auta TDI VW z chipem strasznie dobrze sie sprawują ... nawet bmw 530 nie dawało rady - nie mówie ze to miłe nie było ! ale nie chce juz tak wiecej - za duzo nerwów i stresu mnie to kosztowało ... (mowa o momencie kiedy zaczął brać olej i tracic moc ... )